Автор Тема: Интересни снимки на български подвижен състав  (Прочетена 664066 пъти)

gzo

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #795 -: 13 Октомври 2015, 18:11:55 »
Не бе Петко, не ме разбра и мен не ме интересува строителството, но уникалните неща в различните сфери от живота впечатляват, а тук сякаш се игнорират умишлено.
Ясно е, че всеки гледа това, което го интересува, просто отбелязах, че някои от снимките са по-ценни с нещата в ланшафта и инженерните решения, отколкото подвижния състав, който може да бъде сниман и видян в други ракурси и на други места.
Ето сега например, ако не бях се обадил нямаше да се завърже мухабета и Митко да сподели какво всъщност се вижда и се прави на снимката, а това е също е интересно не по-малко от чайниците служещи за баласт.
Понякога имам чуството, че и НЛО да се вижда на кадрото никой няма да го отбележи щото само локове се обсъждат   :sarcastic:
« Последна редакция: 13 Октомври 2015, 18:14:07 от gzo »

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 353
  • Рейтинг: 110
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #796 -: 13 Октомври 2015, 21:20:39 »
Знае ли някой кога е построена 28 линия?

vesko76

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 111
  • Рейтинг: 48
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #797 -: 13 Октомври 2015, 21:50:29 »
От Разделна до Добрич предполагам че е била пусната в експлоатация 1910 година.До меджидия в днешна румъния стига 1916 година.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #798 -: 14 Октомври 2015, 08:59:38 »
Станимир е прав отчасти и то в едно отношение - че дори НЛО да има на снимката, ние все в локомотивите ще гледаме.
Да има, интересни от днешна гледна точка инженерни решения наоколо. Моста сам по себе си е едно техническо
 постижение за онова време и начина на изпитание е също е доста атрактивно.

Но все пак да не забравяме, че всичко в железницата опира до тягата - тоест локомотивите винаги са  били и ще бъдат водещите,
докато всичко останало - мостове, гари, инженерни решения и т.н. и т.н. са второстепенни. Няма ли локомотиви - няма железница.
За справка -  днешното състояние на БДЖ...за последните 24 часа един локомотив се запали, а
един друг влак закъсня с 15 часа по време на път (Пловдив- Русе ...или за Г.Оряховица май беше) именно поради липса на локомотив за него.
Та чак пътниците спаха в общежинтията на БДЖ...

Но с едно нещо не мога да се съглася - че на някои от снимките имало по-ценни неща от локомотивите.
Специално за тези от отминали времена изобщо не е така. Ще обясня съвсем кратко с пример.
На ТОЗИ мост още колко снимки могат да се намерят в архивите и дори мрежата в днешно време???
А на ТЕЗИ локомотиви още колко снимки могат да се намерят въобще???

Това прави конкретната снимка от примера уникална, а когато е съчетана и с такова инженерно решение
като укрепените брегове и съответния мост над реката - тя става наистина интересна във всяко отношение,
но да не забравяме, че ако не бяха локомотивите отгоре, май и снимка нямаше да има!
 ;D ;D ;D
« Последна редакция: 14 Октомври 2015, 09:02:19 от pach »

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #799 -: 14 Октомври 2015, 20:33:05 »
46.12



607.76 успоредно на брега на река Дунав в Оряхово



75.03 в Септември


Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 353
  • Рейтинг: 110
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #800 -: 14 Октомври 2015, 21:49:50 »
Цветната снимка на 607-76 е страхотна!  :good:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #801 -: 14 Октомври 2015, 22:21:57 »
http://prikachi.com/images/342/8406342W.jpg
Благодарско за снимките!Някой има ли инфо за 1вия вагон?

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #802 -: 15 Октомври 2015, 17:11:13 »
Цитат на: liro link=topic=3529.msg101382#msg101382 date=1444850517
http://prikachi.com/images/342/8406342W.jpg
Благодарско за снимките!Някой има ли инфо за 1вия вагон?

Всички пътнически вагони, които съм виждал по тая теснолинейка бяха само
чехско и българско производство, като българското е само "Червено знаме".

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 950
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #803 -: 20 Октомври 2015, 12:21:48 »


Пловдив, 64-та година.


Пак там, но вече 75-та.

Вакарел, 75-та.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #804 -: 20 Октомври 2015, 13:15:39 »


Изключително интригуващ вагон отзад.
Ако беше с повече купета (прозорци) и различна конструкция, бих казал, че е автомобилния с откритата платформа
от царския влак, но този може би е всъщност служебен и навярно триосен дори....
Интересно ми е и съм любопитен дали някой знае нещо по въпроса?

vesko76

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 111
  • Рейтинг: 48
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #805 -: 20 Октомври 2015, 13:16:43 »
Знае ли се кой е номера на локомотива на последната снимка ''Вакарел, 75-та''

KRAKOMOBILA

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2728
  • Рейтинг: 238
  • 46-та серия долу от графика - Шкода рулз!
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #806 -: 20 Октомври 2015, 13:26:47 »
46.06

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 950
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #807 -: 20 Октомври 2015, 13:28:08 »
Относно вагона - почти съм сигурен, че става въпрос за преправен след окончателното му изваждане от пътническите влакове стар вагон, който е преработен като вагон за ремонтен или възстановителен влак - оставена е само част от първоначалния кош, в който да се превозва или да си почива ремонтният персонал, останалото е преработено в "товарен" отсек за пренасяне на чарколяци и материали.
« Последна редакция: 20 Октомври 2015, 13:30:46 от IKAR »

Petko Ivanov

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 353
  • Рейтинг: 110
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #808 -: 20 Октомври 2015, 17:26:18 »
Цветните снимки на 14.32 и особено на 28.02 са невероятни.  :clapping:

misan

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 446
  • Рейтинг: 122
Re: Интересни снимки на български подвижен състав
« Отговор #809 -: 20 Октомври 2015, 22:49:14 »
Забелязахте ли уникалния комин на 28-02?
Уникална снимка-хиляди благодарности!!!!!