Станимир е прав отчасти и то в едно отношение - че дори НЛО да има на снимката, ние все в локомотивите ще гледаме.
Да има, интересни от днешна гледна точка инженерни решения наоколо. Моста сам по себе си е едно техническо
постижение за онова време и начина на изпитание е също е доста атрактивно.
Но все пак да не забравяме, че всичко в железницата опира до тягата - тоест локомотивите винаги са били и ще бъдат водещите,
докато всичко останало - мостове, гари, инженерни решения и т.н. и т.н. са второстепенни. Няма ли локомотиви - няма железница.
За справка - днешното състояние на БДЖ...за последните 24 часа един локомотив се запали, а
един друг влак закъсня с 15 часа по време на път (Пловдив- Русе ...или за Г.Оряховица май беше) именно поради липса на локомотив за него.
Та чак пътниците спаха в общежинтията на БДЖ...
Но с едно нещо не мога да се съглася - че на някои от снимките имало по-ценни неща от локомотивите.
Специално за тези от отминали времена изобщо не е така. Ще обясня съвсем кратко с пример.
На ТОЗИ мост още колко снимки могат да се намерят в архивите и дори мрежата в днешно време???А на ТЕЗИ локомотиви още колко снимки могат да се намерят въобще???Това прави конкретната снимка от примера уникална, а когато е съчетана и с такова инженерно решение
като укрепените брегове и съответния мост над реката - тя става наистина интересна във всяко отношение,
но да не забравяме, че ако не бяха локомотивите отгоре, май и снимка нямаше да има!
