Владо, ти сега ме заби с тия въпроси, защото са резонни, но започвам да отговарям един по един.
Почвам да смятам релсовият път по етапен ред от южния към северния край на пътническата гара:
- 2.5м са ми коловозите на пътническата гара;
- 1.5м ми е 180-градусовия завой в южния край на гарата;
- 3.25м е изкачването нагоре по панорамния път, който минава над северния край на гарата;
- 4.3м ми е спускането по панорамния път към индустриалната зона;
- 0.9м ми е подхода към индустриалната зона;
- 1.6м са ми коловозите, успоредно на тези на пътническата гара;
- 1.7м е завоят в северния край на индустриалната зона;
- 3.0м е спускането от индустриалната зона надолу под панорамния път до 3-те глухи коловоза в южния край на макета (скрит релсов път);
- 0.3м видима част преди влизането под въпросните 3 глухи коловоза;
- 2.0м ми е завоят под южния край на гарата (скрит релсов път);
- 2.5м ми е изкачването към северния край на гарата (скрит релсов път);
- 1.5м ми е 180-градусовия завой в северният край на гарата.
Общо пътят идва около 25м, от тях скритите релси са 7.5м, което наистина прави 30% от целия реслов път.
Ще помисля по въпроса да кача индустриалната зона на нивото на пътническата гара и да наслагам някакви сгради и дървета м/у тях, за да има естествено разделяне на двете зони, и така ще спестя едно ниво.
Също така мога да извадя още 1.5м от скритите релси на показ за сметка на скъсена с 10см индустриална зона, т.е. от 25м обща дължина ще са скрити 6м, което е 24%.
Индустриалната зона не се припокрива с пътническта - тя си е встрани от нея и е обособена самостоятелно.
***********************************
pach, още не съм се светнал как се моделира терена в WinRail, но и до там ще стигна, за да бъде по-нагледно .... уча се, да ге.