Автор Тема: Ето плана на РАСН в ТТ  (Прочетена 172970 пъти)

Жоро

  • Trade Count: (67)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1654
  • Рейтинг: 143
  • HO DR IV епоха София
    • Хоби свят
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #75 -: 18 Май 2010, 18:00:33 »
Цитат
...за да не правя гарата (или входната гърловина) в наклон ми трябва маааалко повече трасе пред нея...
Може нещо да бъркам, но ми се струва, че входните стрелки на твоя и моя вариянт са на едно ниво спрямо правата с която излизаш от тунела. Може би при мен всичко е преместено малко на дясно, не знам. Тъй че, заветните 3% ги спазваш, а пък по това трасе няма да теглиш дълги влакове я.
За многото стрелки си прав, но щом искаме гара - няма как :yes: Предполагам, че ръководството на твойта ЖП-администрация ще си направи добре сметката, че е по-добре да инвестира в няколко стрелки при строежа, околкото после да плаща за излишни маневри и амортизация на машините. Сметнах колко излизат двата проекта(само стрелките) - разликата им е 91,37лв. Дали не си струва да дадеш малко повечко в началото и после да се радваш на комфорт при "играта". Друго решение за намаляване на разходите е да премахнеш първите две входни стрелки. Ще отпадне "кариерата" или "дъскорезницата" каквото беше там, но без жертви не може :on_the_quiet:. После, не забравяй основното правило в нашето хоби - "Колкото по-малко - толкова по-добре!".
Коловозът пред магазията става глух, а двете стрелки към депото можеш да изтеглиш плътно в дясно, за да маневрираш.
Със Schatzi коментирахме изхода на еднопътното трасе. Нещо не ми се връзва там, където си го чучнал. Чудехме се как да тръгнеш от първи коловоз или от някой глух коловоз вляво или в дясно от приемната сграда. Защото, както си го сложил ти първо, изкачвайки се от ляво на дясно, ще скриеш всичко на север от трасето и второ, връщайки се по същото трасе, влакът няма как да спре на гарата без маневра. Според нас ще се наложи някаква подземна фльонга тръгваща от първи глух, за да се върне в трасето преди разменната гара(от дясно)

schatsi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 583
  • Рейтинг: 52
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #76 -: 18 Май 2010, 18:48:25 »
Цитат
Вече го обясних:
 - не харесвам такива мостове над гари (това първо).
 - нивото на моста е на 75 мм (трябва да е ) тоест само офис коловозите в предната част ще са видими.На практика  моста и последващата "естакада" към  разменната спирка, ще ми скриват от погледа цялата (хубава) гара и нейните коловози.
...че аз от самолет ли ще си гледам влаковете на нея?
 чеша се голяма усмивка голяма усмивка голяма усмивка

...тогава помисли как да го мушнеш под гарата...мисля че ще стане :spiteful:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12380
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #77 -: 19 Май 2010, 11:11:44 »
Цитат на: Жоро link=topic=466.msg41437#msg41437 date=1274194833
Може нещо да бъркам, но ми се струва, че входните стрелки на твоя и моя вариянт са на едно ниво спрямо правата с която излизаш от тунела. Може би при мен всичко е преместено малко на дясно, не знам. Тъй че, заветните 3% ги спазваш, а пък по това трасе няма да теглиш дълги влакове я.
...

Прав си...разликата е минимална...аз имам една права пред разклоненията, ти пък преди завоя, та дължината на трасето е индентично. Заблудата ми идва от това, че мойта гара е в крива , а твойта си е права като конец. Но пък при мойта имам малко повече полезна дължина на коловозите (може би че е с по-малко разклонения) и визуално изглеждат различни.Но...

Цитат на: Жоро link=topic=466.msg41437#msg41437 date=1274194833
...
За многото стрелки си прав, но щом искаме гара - няма как :yes: Предполагам, че ръководството на твойта ЖП-администрация ще си направи добре сметката, че е по-добре да инвестира в няколко стрелки при строежа, околкото после да плаща за излишни маневри и амортизация на машините. Сметнах колко излизат двата проекта(само стрелките) - разликата им е 91,37лв. Дали не си струва да дадеш малко повечко в началото и после да се радваш на комфорт при "играта". Друго решение за намаляване на разходите е да премахнеш първите две входни стрелки. Ще отпадне "кариерата" или "дъскорезницата" каквото беше там, но без жертви не може :on_the_quiet:. После, не забравяй основното правило в нашето хоби - "Колкото по-малко - толкова по-добре!".
Коловозът пред магазията става глух, а двете стрелки към депото можеш да изтеглиш плътно в дясно, за да маневрираш.
...

Но тЕ това административно мислене ме "побърка" и пообърка.  :scratch_ones_head:
Прав си , така е...обаче дърводобива от там не махам, щото това е нЯщото, което "оправдава" тази планинска гара, и въобще второстепенния клон като цяло.
 Ако нямам дърводобив, до горе ще се качват само пътнически влакчета, щото какъвто и товарен състав да се качи  (било то хладилник, кокошарник или открит с въглища) ще изглежда бутафорен. На такова високо в планината селище, едва ли му трябва цял хладилен с месо (или риба), нито пък толкоз пилета (внос/износ) а за въглищна мина под Мальовица -  абсурд. :dirol:

Остава си дърводобив от горското - така ще се "оправдае" и слабата "населеност" в района, за сметка на "дивите" гори - тилилейски (не Тиллиг-ски  :spiteful:).

Цитат на: Жоро link=topic=466.msg41437#msg41437 date=1274194833
...
 :on_the_quiet:. После, не забравяй основното правило в нашето хоби - "Колкото по-малко - толкова по-добре!".
...

Те такова "правило" не знаех да има ... :scratch_ones_head: :lol: :lol: :lol:
Или никой не го спазва  :sarcastic: :lol: :lol: :lol:
Аз пък до сега спазвах това на Мечо Пух!!!
("Колкото повече - толкова повече!!!")

Ако тръгнеш да го спазваш, свирни да дойдем с приятелите, че да вземем от теб, някоя друга 50/52 -ка , а и някое  "забутано" кашонче с еднакви вагон-чета ...няма да откажем!!! ;) :haha: :haha: :haha:

Ми така де...няма да те оставим да се мъчиш...и да не спиш през нощта от мисълта, че си в нарушение на това правило!!! :haha: :haha: :lol: :lol: :lol: :hi:

А сериозно - от тук ми идват проблемите (поне според мен) - старая се да "изкарам" както максимална дължина на коловозите (най-добре около 2-те метра в централната гара - 7 бр Y-ка + локомотив = 180 см.)хем и максимални възможности за движение и маневри...Абе на тая площ си е ...луда работа!!! :blink: :lol: :lol: :lol:

Цитат на: Жоро link=topic=466.msg41437#msg41437 date=1274194833
...
Със Schatzi коментирахме изхода на еднопътното трасе. Нещо не ми се връзва там, където си го чучнал. Чудехме се как да тръгнеш от първи коловоз или от някой глух коловоз вляво или в дясно от приемната сграда. Защото, както си го сложил ти първо, изкачвайки се от ляво на дясно, ще скриеш всичко на север от трасето и второ, връщайки се по същото трасе, влакът няма как да спре на гарата без маневра. Според нас ще се наложи някаква подземна фльонга тръгваща от първи глух, за да се върне в трасето преди разменната гара(от дясно)

Мдааа...и мен това нещо не ми дава мира! :scratch_ones_head:
Но пък знаете ли как си пасна издигането му към разменната спирка???
Така товарната част от гарата е на "нормално" място - срещу приемното здание на гарата, депото също в тази част е на достатъчно широко и видимо място. Опасвайки с този издигащ се коловоз , двата "офис коловоза" постигам едновременно три неща.
- имам така желания голям мост над преминаващи влакове (и без да е над гарата) който си е почти виадукт.
- спестявам място като "запълвам кьошетата" с една чудесна единична линия в клон.
- имам вече нормално издигане до нивото на І-ви етаж, където е спирката. А тя е предверието на "високата планина"
- остава ми единственото сравнително широко място (от общата площ на макета) за да развия и високопланинския участък с дърводобива в крайната гара.
(макар да има и скрита фльонга де :pardon:)
Всъщност предимствата станаха четири, но както и да е  ;) !

Впрочем проекта който тук (за сега) най-харесахте , все още не ми е по сърце , защото:
- да така е - гарата е много прилична, права и добре разположена, както логически така и за наблюдателя, но е с "твърде" къси коловози - едва ~150 см , което е крайно недостатъчно.
Нима смятате , че "TOUREX"-а , ще ми е в (почти) пълен състав само на витрината!?!!!
А всъщност той ми е критерия за "нормална" дължина на композиция.
Или ето какво се получава на практика:
При "TOUREX" - expres - DR
---> BR_23/35
+1.обслужващ вагон
+2.спален
+3.спален
+4.ресторант
+5.спален
+6.спален
+7.ресторант
+8.спален
+9.спален
+10.турист/спален
+11.турист/спален
+12.автоплатформа
+13.автоплатформа
= 13 вагона
 (в някой конфигурации е пътувал и от 14 вагона - с три турист/спални)

При "TOUREX" - expres - PACH
---> BR_23/35
+1.обслужващ вагон
+2.спален
+3.ресторант
+4.спален
+5.ресторант
+6.спален
+7.автоплратформа
= ~160см
Като добавим по 10 см от двете му страни --->разстояние до входно/изходни сигнали
+още по 10 см от тези сигнали до първите (спрямо тях) разклонения ...
ииии...
Те го тЕ...200 см чиста дължина на коловоз (от разклонение до разклонение).

Тоест поне един или два коловоза (най-вътрешните спрямо цетралната ос на гарата) с тази дължина, за да могат поне две такива композиции да се разминават без проблем.

И както се казва от тук нататък - всички останали влакове се "вписват" на всеки коловоз в гарата! :spiteful:
 И тЕ така... :yes: ;D ;D ;D

Но обмислянето на варианти продължава, както и този проект е отворен за още идеи и предложения.

А дааа...връзката към Фремо-модули не я чертая , щото смятам че никога не би била проблем - просто въпрос на още едно разклонение (или две) и ...готоФооо! :hi:

« Последна редакция: 20 Май 2010, 15:31:48 от pach »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12380
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #78 -: 25 Май 2010, 14:13:16 »
Такааа, днес започваме нова седмица и сега ще ви представя поредната модификация на проекта ми за макет.
Признавам си, както и сте се досетили навярно от предишните ми постове, че това е проекта който ми е най-на сърцето... Или поне до скоро беше фаворит в мойте очи. :spiteful:
Ноооо, (както винаги става - има едно "но") в светлината на досегашните коловозни развития, а също така и критиките и съветите ви тук, ме накарахте да преосмисля изначално нещата...но за това ....другата седмица  :spiteful: :spiteful: :spiteful:.

И така - представям ви моят фаворит. Номера на поредната модификация може би някой от вас са я "заловили" по имената на снимките, но не вярвайте на очите си - тези номера са "останали" след прочистването на директориите в РС-тата ми.

Ето плана в целият (почти) му блясък:


Както се вижда от схемата, останали са само предните прави "офис-макетни" коловози.
Гаровите такива са "опънати" максимално като най-късата "чиста" дължина е 996 мм -№1 пред гаровата постройка.Следващите три са с полезна дължина (чиста) от по 1830 мм. (№№2,3 и 4).А №5 макар и "маневрен" е с полезна дължина от 1328 мм.
Като недостатък (според мен) е това, че входно/изходните коловози от кръговото депо са на №1 - но пък както казва Тано (Стоян) - "Това е всъщност най-неползваният от преминаващи влакове коловоз".
До кръговото депо имам (най-дългия на практика) глух коловоз, който съм предвидил за "работен влак". От другата страна има четири глухи коловоза - като два от тях са във "хладилно хале" - резонно за товарене на хладилни композиции. Всъщност за "хале" съм използвал едно двойно депо, но важното е идеята, не точно коя сграда съм сложил.
Срещу тях са останалите два коловоза, с магазия и един "кръгъл" кран, сложен там като идея за кран над коловозите (но не мога да му намеря 3D-файла...).
За съжаление, при този план в сравнение с предидущия, не ме задоволява нито броя нито дължината на коловозите, но толкоз мога да събера на...оставащото място.
И след вашите "умувания" как да "изкарам" по-добре отклоненията за "другия голям град някъде там в ...далечината" и за планинския участък на макета (с "любимата ми дъскорезница в края му) ето какво направих.
Този за планинския участък почва веднага след изхода на петия коловоз - има си перон и както се полага - от тук тръгват влаковете по второстепенните участъци - в случай планински клон за вилната зона и гатера.на схемата съм оставил да се види участъка м/у централната (изходна) гара , спирката за вилната зона и до входа на тунела с който почва изкачването до крайната планска гара


Пък този към "другия град" е изнесен от дясно и след слизането му на подземното ниво, се раздвоява за да образува във видимата си част така "необходимия" офис-макетен коловоз. тук влакове ЩЕ СЕ РАЗМИНАВАТ благодарение на ухото след раздвоението му...И ще са всеки път различни защото отдолу има скрита четириколовозна гара. Идеята е всеки един от тези четири коловоза , да бъде изолиран в две части - така се образуват осем "паркинг" коловоза всеки от тях с полезна дължина около 2000 мм!.


Тук за по-голяма яснота пак виждате планинския клон, като в червено и оцветено първото изкачване до спирката, в синьо - втората част от изкачването му до крайната гаричка.

 
А ето и няколко "снимки" с общи изгледи на този план:
Тук много добре се вижда и желания виадукт , който предшества крайната гаричка - вече не минава над железопътна линия но пък в комбинация с оточното езеро и реката, ще стане чудесна "природна" забележителност.


Може би тук е мястото да отбележа, че макар на представените снимки да има само няколко дървета и горички, идеята е поне планинската част от макета да е "потънал" в зеленина и гори , но без да закриват видимостта към релсовите трасета за движение на влаковете.


За това този път съм се постарал да вложа (обработени) и подходящи панорами, взети от нашият сайт (които са чешките де...).


Както и до сега (обяснил съм го в по-горните постове) тук таме имам "разливане на ландшафт" дори и там дето не ми трябва (това пред локомотива на планинската гара не е трева - отдолу си има релси съгласно плана) но за сега не го оправям.
Впрочем този момент вече го опитах и ...май ще трябва по-задълбочено да огледам макросите , защото "поправките" ми не дават желания резултат... :blush2:
Ето и два от "разрезите" за визуална представа как изглеждат нещата от долу...



Като и двата са  гледани с "премрежен" поглед - тоест с включена опция на 3D-илюстратора - "през мрежа".

Така ... друго не се сещам...но тъй като не знаете какво точно ми е в представата и главата, готов съм за въпроси, критики, съвети, предложения и ..."замерване с таберутки"
...да се чете - замерване с табуретки... :blush2:
 , както казват стендовите моделисти!
 :thank_you:
 ;D ;D ;D
« Последна редакция: 25 Май 2010, 16:40:15 от pach »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12380
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #79 -: 25 Май 2010, 14:42:27 »
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Сега "откривам" че на разрезите се "виждат" къщи и постройки които всъщност са под земята!!!!
Това е така защото съм слагал долния край на панорамите на съответния ръб от макета  и така не си играх да ги "орязвам" ...Плюс това ми хареса как във височина , пейзажа пасва на мойта макетна и мащабно пресъздадена планина.
Тоест много не се "вживявайте" - това е не е доискусурявано по обективни причини.
 ;D ;D ;D

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5624
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #80 -: 25 Май 2010, 14:48:20 »
Единственият ми, но много важен въпрос е:
От виртуален, кога този макет ще се превърне в реален или с други думи кога ще започнеш да реализираш идеята си?
« Последна редакция: 25 Май 2010, 14:54:20 от Vlado »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12380
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #81 -: 25 Май 2010, 15:24:36 »
Цитат на: Vlado link=topic=466.msg41779#msg41779 date=1274788100
Единственият ми, но много важен въпрос е:
От виртуален, кога този макет ще се превърне в реален или с други думи кога ще започнеш да реализираш идеята си?

Всъщност по примера на политиците, този макет има най-малко три "първи копки" - но сега за да стане наистина от виртуален...в реален , но вече в обозрими срокове , именно развивам тази тема.
Ако си я прочел , значи имаш отговора на въпроса си...при условие, че междувременно и
Цитат на: pach link=topic=466.msg40703#msg40703 date=1273052924
...Този път от промени в обстоятелствата на разположение (при това още не е на 100% сигурно не само стаята но и дислокацията му в картата на София), подмяната на релсовият материал (преминах от "П"-профил, на къде по-съвременния "Т"), нови софтуери за проектиране (за разлика от стария - виж началото на темата...

 ...той е, че реализацията на самата конструкция започва в рамкита на 10-тина дена , след окончателният избор на план , който се опитвам да направя с ваша помощ...Или поне с помощта на някой приятели.

Правил си макет (поне един със сигурност) и много добре знаеш , че един макет не е само прост сбор от релси, къщички и жици, нито пък е някаква диорама...и както постоянно се прави и доправя, така и постоянно се събират части и материали за него.
В светлината на последното , да кажем така - докато "изчиствам" плана му, набирам материали, релси, разклонения и подвижен състав - така че макета е започнал да се превръща и в реален доста отдавна. :yes:
Особено откакто сън не ми дават препълнените витрини... :spiteful:
Пък и не бих искал да реализирам макет , на който нямам нито една сграда ...или пък да си карам едниствената композиция...
Или ако ми позволиш да цитирам по памет от тук един съфорумец (дето е в Китай :hi:) - "Хубавите работи стават по-бавно и с много търпение!".
 Особено откакто сън не ми дават препълнените витрини... :spiteful:
 Владо и ти ли смяташ тук витринно-кашонните хобисти за най-големите мръсници на планетата!?!???
Ехааа, човек да не ви каже за табуретките - веднага полетя една!!!
 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5624
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #82 -: 25 Май 2010, 15:50:29 »
Апелира към задаване на въпроси и аз се възползвах, като зададох един, при това доста смислен, защото това е същината на моделизма - да реализираш мечтите си в нещо физическо било то макет, диорама или модел. Виждам, че не спираш да се стремиш към това, което е хубаво. Пожелавам ти успех!
А що се отнася до т. нар. от теб "витринно-кашонни хобисти", ще ти кажа, че въпреки да изпитвам (никога не съм го крил) по-големи симпатии към правещите макети/модели (моделисти), защото аз самият съм такъв, уважавам всеки хобист, било то колекционер или моделист, защото изборът какъв да си е изцяло и единствено личен, пък какво по-важно от това?! Тъй че всеки сам избира по какъв начин да развива хобито си. Въпрос на собствено решение!
« Последна редакция: 25 Май 2010, 15:53:56 от Vlado »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12380
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #83 -: 25 Май 2010, 16:17:34 »
Цитат на: Vlado link=topic=466.msg41781#msg41781 date=1274791829
Апелира към задаване на въпроси и аз се възползвах, като зададох един, при това доста смислен, защото това е същината на моделизма - да реализираш мечтите си в нещо физическо било то макет, диорама или модел. Виждам, че не спираш да се стремиш към това, което е хубаво. Пожелавам ти успех!
А що се отнася до т. нар. от теб "витринно-кашонни хобисти", ще ти кажа, че въпреки да изпитвам (никога не съм го крил) по-големи симпатии към правещите макети/модели (моделисти), защото аз самият съм такъв, уважавам всеки хобист, било то колекционер или моделист, защото изборът какъв да си е изцяло и единствено личен, пък какво по-важно от това?! Тъй че всеки сам избира по какъв начин да развива хобито си. Въпрос на собствено решение!

Ама, :scratch_ones_head: аз имах предвид въпроси по предпоследния план качен тук :yes:, пък ти го удари на филосовски теми... :boredom:
Разбира се, че е и това е хубаво - човек направил не един макет до сега , го знае не по-малко...просто последния проект (за да стане такъв наистина) според мен трябва да е изпипан мноого по-добре от предишните... ;)
И не става въпрос за детски изпълнения, с невероятни наклони или абсурдно нелогични коловозни развития, а за макет който освен приятелите , да задоволява (най-вече) и реализиращия го!!!

Виж това за симпатиите и предпочитанията ти към "макетистите" на първо място и едва на второ - така наречените (но не от мен ... :blush2:) "витринни колекционери и кашонни хобисти", напълно ме изненадва... :swoon:
Та ти си перфектния пример за единство в разнообразието:
 - направил си макет (в процес на модернизация),
 - доискусуряваш си и подвижен състав (най-вече този в БДЖ-цветове и табели) ,
 - преминаваш от DC в DCC - значи и от електротехника към електроника вървиш,
 -  а сега се сащам , че и сгради сам си правиш!!!
 - .........
 - ........

Ако пропускам нещо , е неволно, но на това аз му казвам - "единство на мечти, стремежи, реализация и кеф от хобито"! :hi:
Тоест ти си едновременно и колекционер, моделист и макетист!
Че какво по-хубаво от това?!!!

А нещо по плана да питаш? Или коментар , като как го виждаш - става или не в този му вид? Давай , не се срамувай!  :victory:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5624
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #84 -: 25 Май 2010, 16:55:10 »
Става планът, става! Всичко си има - голяма гара, депо, планини, мостове, всичко! Само малко ме притеснява дали няма да е претрупано в тоя му вид, но в момента не мога да асимилирам в съзнанието си всички параметри на проекта и затова може би напразно се притеснявам. :)

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5624
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #85 -: 25 Май 2010, 17:00:53 »
Всъщност имам един въпрос - Пътищата! Има доста сгради, депо, гари, складове и всички те ще трябва да са свързани с пътища. Мислил ли си затова? Предвидил ли си място за шосета, мостове за тях, прелези и т.н.?

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12380
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #86 -: 25 Май 2010, 17:10:56 »
Уффффф, ....това е още една причина да се допитвам до вас... :scratch_ones_head:
Уж в 3D-илюстратора всичко съществено се вижда, и стои наистина доста на гъсто...
А като си редя някой "разстановки" у дома на разтегателната маса, пък ми е доста празно ...тоест всичко е в нормални параметри...
Ама знам ли ...мен по-ме (егати израза написах... :on_the_quiet:) безпокои , претрупаността на движещите се влакове...
Обаче (може би наивно) си мисля , че в аналогов вид автоматиката за управление на движението (правил съм такива) ще помага...
Пък цифровия вид (поне на първо време) ще ни помогне повече приятели да "играем" на макета - един ще е началник гара, четири/пет - ще са машинисти и т.н.
Дано да не се заблуждавам...
Но пък ако има опастност в процеса на реализация, да ме "затисне с тежеста си..." да не го правя толкоз ...претрупан.
То така или иначе (сам знаеш), че докато се направи цялостен , доста време работи и "скопен" - тоест при проверка на работоспособността на всеки следващ етап от проекта и реализирането му , уж за проби ;) , се почва една "игра" - понякога продължаваща чак до ...началото на следващия етап! :dirol:
 :yes: ;D ;D ;D

ПП.
Мдааа, всичко ще си има в умерено количество!
И пътища,един шосеен подлез и два/три прелеза....
По обясними причини не качвам пълният план тук (всъщност този е напълно пълен в сравнение с предишните тук) за да не бъде "копиран и откраднат" ... :beee:
Тук не е днократно съм призовавал да се качават , планове , чертежи и всичко което намерим в мрежата или сами сътворим, но само аз (и още няколко изключения) го правя...
Тоест споделянето е малко ...едностранно.
По тези и куп други причини (припомнете си всеки един от вас какво ми е казвал...) не съм и качил номерата на релсовия материал...макар който да разбира - той си го разбира и така...
 :scratch_ones_head: :scratch_ones_head: :scratch_ones_head: :sarcastic:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5624
  • Рейтинг: 660
  • Красотата е в детайла!
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #87 -: 25 Май 2010, 17:23:52 »
Винаги ще имаш възможност да редуцираш, тъй че споко! Ако ти се стори "тежък", ще премахнеш тук коловоз, там коловоз, другаде сграда, дори гара. Всичко се случва. Концепцията се променя. Това в крайна сметка е част от играта. Няма как!  ::)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12380
  • Рейтинг: 1340
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #88 -: 26 Май 2010, 08:32:58 »
Точно това имах предвид - тежката участ на моделиста!
Хем иска ако може да надмине вундерленд, хем няма възможност...като това е част от различните причини да се реализира или не някой част от макета, друга да се отложи за "по-добри" времена и т.н.
Но едно е беспорно - трябва да се стремим към максимума, за да получим хубав резултат.
 ;D ;D ;D

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re:Ето плана на РАСН в ТТ
« Отговор #89 -: 26 Май 2010, 09:28:14 »
Явно последния план ти е най на сърце, обаче за мен си предишния вариант си остава фаворит. Сам виж:







На второто една магазия няма къде да сложиш на основната гара. Изобщо концепцията с двете "тераси", прави нещото претрупано