Автор Тема: Железопътни катастрофи и изцепки  (Прочетена 497719 пъти)

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #495 -: 05 Август 2014, 03:48:26 »
 М да.. Хубава работа, ама ПАЗАРZDHI-шка
Добре дошли в ПАЗАРDZHIK (за чужденци – PAZARДЖИК)

http://www.bnews.bg/article-112914

« Последна редакция: 05 Август 2014, 03:52:50 от emilchaushev »

emilchaushev

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1464
  • Рейтинг: 542
  • N scale 1:160- реален моделизъм
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #496 -: 05 Август 2014, 10:02:22 »
Дай леко в лево...


Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...

Boris 2-12-4

  • Trade Count: (7)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 537
  • Рейтинг: 165
  • Еп. І,ІІ,III; вагонни фабрики; кранове; военни
    • rocklokomotive.blogspot.com
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #498 -: 06 Август 2014, 19:27:37 »
Десетки австралийци показаха какво представлява „силата на общността” в критична ситуация. Мъж се заклещи между перона и пристигнал влак на гарата в Пърт, а хората на перона го спасиха, накланяйки вагона с общи усилия.

Камерите на гарата са заснели как пътникът се подхлъзва, пропада в отвора и кракът му остава заклещен, предаде бтв.

Първоначално хората във влака били помолени да се преместят към противоположната страна с идеята теглото им да наклони вагона в противоположната посока. Когато този опит се провалил, персоналът призовал пътниците да слязат от влака.

Тогава около 50 от тях се подредили по протежението на вагона и започнали да го накланят на една страна. С общи усилия злощастният пасажер успял да измъкне крака си от „капана” на гарата.

Колективната работа предизвика вълна от положителни коментари, че това е един чудесен пример как общността може да действа за доброто на един

Read more: http://asia.actualno.com/Desetki-avstralijci-izbutaha-vlak-za-da-izmyknat-zakleshten-myj-news_43623.html#ixzz39d7EB9Tt

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4818
  • Рейтинг: 648
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #500 -: 08 Август 2014, 09:01:18 »
Цитат
Дал е на късо силов кабел на хоризонталния вентилатор на машината. Искрата е подпалила изтичащ от трансформатора масло. “
Ето къде е реалната причина.. Или е съвсем нормално да тече масло от трансформатора???  :blink:

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #501 -: 08 Август 2014, 09:36:46 »
Не зная кое е нормално, но ако така продължава, накрая железопътен транспорт ще ползват само търсещите силни усещания...

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #502 -: 08 Август 2014, 11:09:12 »
Ако не се измисли как да се ремонтират машините качествено в завод, една по една ще изгорят всичките.
Зачестяването на пожарите е съвсем закономерно последствие от опитите за импровизиран заводски ремонт в деповски условия - лисва се една боя, а трупаният 20 години прахоляк, напоен с масло си остава по дупките, където никой не бърка. Части няма, включително уплътнителни елементи и масло се лее отвсякъде, въпреки импровизациите със силикон.

Не, че калпаво модернизираните 46 200 не се запалват също толкова често, но не пламват като факли на втората минута и всичко приключва с шише вода.

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #503 -: 13 Август 2014, 16:36:24 »
Айде и тия да не останат назад...  :blink: Лъскавата теснолинейка отишла у дерето...  :(

http://www.blick.ch/news/schweiz/graubuenden/erdrutsch-erfasst-rhaetische-bahn-bei-tiefencastel-zug-waggons-haengen-ueber-dem-abgrund-id3050642.html

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #504 -: 13 Август 2014, 22:33:18 »
Случва се и на най-добрите... а тези са от тях, но цял ден вали и тече вода от всякъде.
Има и още едно свлачище малко по-нагоре, но там няма влак.

Организацията обаче е страшна и движението върви с пълна сила по съседната линия, а отрязаните гари се обслужват с бусчета.

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1355
  • Рейтинг: 211
« Последна редакция: 20 Август 2014, 11:55:44 от jopeto »

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #506 -: 20 Август 2014, 12:03:24 »
"Инцидентът на практика е повторение на обстоятелствата от жестоката трагедия при Калояновец, при която загина машинистът Венко Тодоров, твърдят те. При отпътуването от гара Карнобат в 3,22 ч. през нощта влакът от Бургас за София е бил насочен с редовен изходен сигнал по грешна линия към Лозарево от ръководителя движение на гарата. Само наблюдателността на машиниста, който е забелязал несъответствие с изходните стрелки, е предотвратила заплаха за живота и здравето на над 200 пътници във влака."

Не разбрах - началник-гарата ли е оплел конците или е имало разминаване в сигнализацията и осигурителната техника?

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #507 -: 20 Август 2014, 13:11:50 »
Просто ръководител-движение е дръпнал съседния бутон. Често срещана грешка от оперативен характер, която не би могла да доведе до нищо опасно, но в случая е разказана от някой, който чул, че негова позната, пътуваща във влака, видяла бой на негри в тъмна нощ и се опитва да ги описва подробно. Влакът така или иначе е щял да спре пред изходния сигнал на разделния пост, който не би могъл да даде разрешително показание за неправилен път, нито може да се даде входен сигнал за насрещен влак.

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5621
  • Рейтинг: 659
  • Красотата е в детайла!
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #508 -: 20 Август 2014, 13:55:49 »
В цялата тази "новина" най-култовото е, че влакът Бургас - София е тръгнал към Лозарево, което е в посока Варна и в обратна на твърдяното направление на влака. Ама какво толкова, нали железниците са лошите и можем да си пишем каквото си искаме за тях...  :(

mntop

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Публикации: 31
  • Рейтинг: 5
Re: Железопътни катастрофи и изцепки
« Отговор #509 -: 20 Август 2014, 22:28:39 »
Влакът е 8637 от Пловдив за Варна.