Абе то хубаво, че работят с една антена, ама май точно затова и НЕ работят. Виждаш каква боза е. Един участък с една с-ма, след това малко от другата, после пак първата...Един път минеш през едно място и те спре, втори път минеш - не те спира. Кажеш за това на механиците, те отиват, мерят с тестера, всичко им излиза точно, теглят ти една, че си ги пратил за зелен хайвер. Другия път като им кажеш за същата точка хич и не отиват, а може на нея наистина да и има нещо. Иди кажи кое е калпаво и не бачка стабилно - пътното оборудване или бордовото. Моите наблюдения са по скоро във бордовото, но че има и калпави точки спор няма. Не знам дали знаеш, навремето наште бяха купили лиценза за Ериксон и го правеха в ЗАТ. Само, че хубава работа, ама българска - за кодиращите устройства не бяха купили технологията за жълта мигаща. В резултат механиците ги монтираха само на проходните - там където няма жълта мигаща. Оригиналните се пазеха за ПС и входните. На индукторите пък били спестили от лиценза за някаква смола, в резултат на което при отливането на индуктора същия се свивал и се късала излъчвателната антена. Т.е. български индуктори така и не разбрах успяха ли да направят. Всичко това сигурно е струвало бая парици. Но за да се оправи положението го зарязаха и купиха Алкатела. Ми да ни е честит.