Aми отиде ти витринката дето я гласеше зад комина и колоната , щото там е изкачването към моста и спускането към тунела .
Всъщност точно тук е "тайната" на разминаването на моста с тунела - едната линия се издига , другата се спуска , и макар да се кръстосват на много близко място (на изходните стрелки на гарата и двете линии почват от 0-та) като така е постигнато минимален просвет 70 мм.При добро желание и малко по прецизно проектиране може да се вдигне до нужните 77 мм. за да могат и електровозите да джиткат.
Друго характерно е използването минимално на R2 в кривите ( 440 мм ) . Така съм се заврял в нишата.Ако искаш да удвояваш трасетата - имаш такава възможност само с вътрешно изграждане в завойте , но съответно с най-малкият радиус на НО - 360 мм.
По гарата може много още да се работи , особено товарната рампа и депото , но аз загубих търпение след трите основни коловоза на които средната им дължина е 9-10 релси (х 228 мм) сам смяташ колко е полезната им линия...
На малката горна гара ако изтеглиш двете стрелки в кривите , тоест веднага след правата на моста и на мястото на последната крива от завоя , също миже да се вдигне дължината на двата коловоза с още поне 220 мм.
