2301 bay C V 2302 bay C Vhttp://www.ebay.de/itm/251766191777--------------------------------------------------------
Maffei 1819 1896 - колооси 1640 mm
2'C n4v
1896 - 2301 bay C V
1918 - ETAT 230-914
1918 - +
--------------------------------------------------------
Доживях да видя снимка на прототипа на първия вариант на българската
серия 08.(01-06), първоначално номера БДЖ 1-8 - 8 локомотива със сцепни
колооси 1640 mm, или единичната бройка 2301 bay C V (на горната снимка),
тъй като останалите им машини от серията се различават значително с
нашите и са със сцепни колооси 1870 mm, които по-късно стават серия DRG
BR 17.3 (на долната снимка).
http://www.ebay.de/itm/2517668875212302-2343 bay C V - 42 бр. с колооси 1870 mm
ETAT 230-(914-930) - 17 бр. от общо 43 bay C V
DRG 17 (301-322) - 22 бр. във втора епоха
Както се вижда, съдбата на 2301, както и на още 16 локомотива от втория вид
е - репарации за Франция след края на първата световна война. Още не съм
намерил снимка на нито една от всичките 17 машини, за да видя как аджеба
изглеждат с френските надписи.
Разбира се, тая тема сме я дъвкали и преди - назад в същата темата:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg27427.html#msg27427http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,237.msg13933.html#msg13933